Blogger Backgrounds

The Special One ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Apr 9, 2009

I want to say... Thank you~~~

Haha! Here I come for my bloggie again! My fatty dear came my house last nite! He came and da bao some food for me at his dad's new coffee shop! Kueh Chap! Before he came I was quarell with him! I'm just so bad I know~~~ Haha! But I just don't want to pretend! I am who I am! Sorry about that k? Maybe I am childish too quarell coz of little thing! Hehehe! Forget bout it! Then I told him I am hungry!!! So he da bao mamam for me then waiting I eat then accompany me till I finised my food! When I finished, without asking anything then he direct took the bowl that I use go clean! Haha! Thank you for that la... Bluekz! =P I love you because u are such a caring bf! Haha!

1st capture! I scold him that he didn't smile! Hahaha! Ugly face and suku face!!


2nd capture! Emmm!!!~~~ Like that ma! Hahaha!

Just doing nth and try my web cam that I bought!

Just for you...

谢谢你每次都那么的关心我, (虽然有时候我真的很不知足)

谢谢你每次都愿意听我所说的每一句话,(当我抱怨很多事情的时候)

谢谢你每次都那么的疼我,(我已经被你宠坏了)

谢谢你这么多年来都不曾大声的跟我说话,(虽然我每次都很凶的跟你说话)

谢谢你每次都那么的体贴,(当我不舒服的时候你都会照顾我陪我)

谢谢你每次都跟我说对不起,(虽然我每次都要赢不要输)

谢谢你每次都这么的努力的为我改变,(因为我讨厌你做我不喜欢的东西)

谢谢你每次都做到我想得到的东西, (比如说今年陪我过生日的事情)

谢谢你每次都愿意包容我,(不管我做什么)

谢谢你每次都那么的相信我,(虽然偶尔我会不相信你说的话)

谢谢你每次和朋友出都会问我一声可不可以,(不然我会生气)

谢谢你每次都愿意帮忙我的家人,(每当我店缺少工人时)

谢谢你每次都会帮忙做一些家务,(应为你是我的男佣)

谢谢你每次都那么的支持我做的每一件事,(太多东西说不完)

谢谢你愿意等我和爱我那么就,(从Form1 到现在! 快六年了)

谢谢你不像其他男人,(口花花的男生)

谢谢你给我的一切~!太多的谢谢了!说不完的谢谢!

我会珍惜的!

Love you so much! Just wanna to be with u till forever! Muackz! =*

3 comments:

Anonymous said...

is me a.. Aaron(sing)
that men is me ma?? haha
u is pig haha.. later ppl c me xiao li ah~~ haha
me na li hui gud.. hmmm
haha....
wan go kl lo.. so hapi.. hehe
owes wan angry hoh?? haha
so mis u and love u de me.. hehe~~ ^^

XianXian said...

U pig not me! Bluekz! Don't make me angry huh!

Miss G said...

so sweet wor... winkz!